fredag 5 april 2013

We are having a laugh

Vi har stannade inte bara en vecka på hostelet utan förlängde tills vi ska åka vidare. Är förälskad i stämningen och alla fina människor här. Speciellt i en söt engelsman som tog ut mig på dejt igår. Promenerade till Surry Hills och lyxåt lax. Gick vidare genom hela sydney & landade i Darling Harbour för happy hour och solsken. Åker ju till Perth på måndag så kommer vara lite heartbroken. Inte bara på grund av den söta engelsmannen utan för jag ska skiljas från Matilda & Ebba. Vi har delat på alla stunder senaste månaden. Kommer bli konstigt att uppleva saker med några andra nu.

Ska till perth! Bo hos Linn & Will! Här betalar jag 160 dollar i vecka för ett 6 bäddars rum... I perth kommer jag ha ett EGET rum i ett HUS för 74 dollar i veckan.
Kommer kännas som lyxhotell i jämförelse med min nuvarande boende situation.

Nu ska jag packa och tvätta.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar