torsdag 18 april 2013

allt mitt ar ditt

Bara namnet pa gardagens traningspass kan gora sa att ni far en vacker bild i huvudet hur det ser ut nar jag gar idag. BODYATTACK. Gar som om jag skitigt pa mig. traningsvark.  Jag har kommit in i nagot harligt traningsmood nu. Igar var jag inne och tankte mig att jag skulle dregla lite pa all shopping som finns i Perth. Det ar namligen sommarrea. good luck med att dregla! Jag kopte ett par SVINdyra JATTEVACKRA Vansskor, som inte var pa REA. (jag ar kar i dom). Aven ett par gula orhangen och en ring. Inte okej for en fattig backpacker. Graver ner min angest genom att tanka att detta ar min present till mig sjalv for att jag fatt ett nytt jobb. plus att jag gatt i mina ackliga, en gang vita, converse i over ett ar nu. For det ar jag vard ni vet. Imorgon ska det bli sol sa jag och en kille som heter Daniel ska ivag till stranden. Ikvall blir det jobb! forsoker leva i nuet nu.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar