torsdag 30 maj 2013

Jag krossade ju en spegel

Tappat min andra iPhone i helgen. Förra gången blev den ju stulen. Denna gång har jag ingen ursäkt mer än att jag krossade en spegel för några år sen och det är sju års olycka, ju. Jag minns när jag köpte min första iPhone att Sarah var med mig. Hon hade en orolig min och sa nått i stil med " moa är du verkligen redo för en iPhone, du tappar ju bort allt du äger". Hon hade så rätt så. Iaf. En rolig historia följer efter denna tragiska incident . Jag ringde på en annons på internet på en iPhone som någon skulle sälja. Pratade med personen i ca 5 minuter tills jag insåg att jag kände igen rösten. Frågade lite stelt vem det var jag pratade med. " Eeeh, who is this?" " eeeeh, Linn Malm" . Haha. Jag har alltså ringt min rumskompis Linn. Visste inte ens att hon hade sin telefon på annons. Skrattade tills vi grina och slutade med att jag köpte hennes telefon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar