fredag 10 maj 2013

Slimybitch

Trampade nyss på en ganska stor glasbit som satte sitt rakt in i min häl. Gjorde inte ont. Drog ut den och det gjorde inte ont heller. Insåg i denna stund att jag har förbannat äckliga hälar med ett mysigt lager av förhårdnad som skyddar mig mot vassa glasbitar. Borde börja fila fötterna & sluta gå barfota utomhus. Ju. Löfte.

Jag tog ledigt idag för det är Fredag och vi ska ha fest. Tänkte att jag skulle unna mig och övergå från billigt goon till ett par lyxiga öl kvällen till ära. Öppnade nyss min första öl och hade tänkt att avnjuta denna på altanen i solen. Insåg att jag köpt bantnigsöl - dom var billigast - troligen av anledningen att dom smakar vatten & avslagen öl. Kanske borde sett att det stog "Low carbohydrate" med stora bokatäver. Kunde lika gärna kört med the slimybitchdrinken (vodka och sodavatten ) . Får bege mig till bolaget och köpa mig några nya för dessa håller inte måttet. Kvällen till ära.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar