söndag 9 juni 2013

Barque

Sista dagarna nu bara flyger iväg! I förrgår åkte vi till botanic gardens i perth. australiens största citypark. vandrade runt i timmar. Igår åkte jag Linn, Will, Chris, Thalia & Ella till south beach. Parkerade bilen nära och öppnade upp dörrarna för musik, filtar, kortspel & kalla öl i solen. I torsdags jobbade jag mitt sista shift på Barque restaurang. 

Idag hade jag & Chris ett bord bokat där. Hade räkpankaka och ankvårrullar med chili till förätt som vi delade. Stirfried svamp och anka till varmrätt och brulle till efterrätt. Varsitt glas champagne och en flaska vitt vin. Notan gick på 200 dollar ( 1500 kr ) och när vi skulle betala så fick vi allt gratis! Plus att jag fick min tips på 120 dollar. Måste gjort något rätt när jag jobbade där. ;) 

Imorgon ska jag och Chris ta färjan till en ö utanför fremantle. Rottnest Island. Vi ska hyra cyklar och snorkla. På tisdag blir det packa och onsdag far jag hem! 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar