tisdag 10 september 2013

I ain't got time for ya baby

Blir lite rädd för mig själv. Senaste åren har jag inte vågat signat upp för någonting, absolut inte, överhuvud taget, som jag vet kan kanske hålla mig här hemma. Alltså. Inte vågat köpa gymkort mer än månadsvis, inte lova någon nått, inte signa kontrakt på lägenheter som jag förälskar mig i. Inte köpa vinterskor och sånt där ni vet. Alltid ha en öppen dörr- för ifall jag vill, kan jag packa ryggan, imorgon, och åka dit drömmarna vill. Men nu. Är som sagt lite rädd för mig själv. 

Förra månaden köpte jag ett gymkort för ett HELT år. Jag har köpt vinterskor. Och istället för att spara varenda slant på mitt älskade "reskonto" har jag lagt alla mina extra slantar på möbler. Till min lägenhet som jag är förälskad i. Som jag var inne & signade kontrakt på idag. Tillsvidare. Ju 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar